PROMOSI VIVIX 2016

         PROMOSI VIVIX

Assallamualaikum..selamat malam semua..lama dah rasa tak update kat bloge  ni...rindu rasanaya..oklah tak nak cerita panjang2 saya nak promosi dekat anda2 semua..bulan ni promosi vivix beli 6 percuma 1..kalu korang beli 2 botol keahlian percuma tu..ok jom kita baca dulu kebaikan vivix ni eh..



Kenapa vivix ni bagus ? Sebab vivix ni in shaa allah mampu mengatasi segala masalah yang korang hadapi..bukan maksud saya vivix ni boleh ubati segala penyakit dia segala penyebuh..tapi penyembuh tu semua dengan izin allah kita cuma merancang..baik segalanya penyakit semua datang dari allah..jom kita baca kebaikan vivix ni.

Denga sesudu teh mamapu merawat :-

✔ Asma
✔ Penyakit jantung
✔ Strok
✔ Gout
✔ Alergik
✔ CYST
✔ Anti aging
✔ Diabetes
✔ Ketagih merokok
✔ Masalah mata
✔ Darah tinggi
✔ Alzheimer
✔ Sakit sendi
✔ Kanser
✔ Penyakit SLE

Baguskan..semua orang boleh amik vivix ni..tapi kecuali ibu mengandung yer..kalu korang atau ada ahli kelurga yang ada masalah kat atas tu bolehlah korang cepat2 usahakankan untuk orang2 yang korang sayang..

Apa lagi yang bestnya bulan ni..hihi macam biasa bulan ni promosi vivix kalu korang beli 6 botol percuma 1 botol lepas tu free lagi keahlian..korang tak nak ker..



Ada lagi korang bukan 6 percuma 1 jer tapi promosi beli 2 botol sahaja korang dah dapat keahlian dari shaklee..save sikit duit korang kalu jadi ahli..tiap2 bulan korang dapat promosi kalu korang jadi ahli..tu sebab saya join ahli nak dapatkan harga ahli dan tiap2 bulan promosi tu..korang tak nak ker..dapat duit poket lagi klu korang rajin..


Oklah kalu korang betul2 berminat boleh cari saya terus eh...nak cari saya senang jer..kat bawah ni saya sediakan no fon untuk korang senang nak hubungi saya..assallamualaikum..

Whatsapp : 019 - 7091176
Sid : 1141290


Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

MAKANAN DAN LARANGAN UNTUK PESAKIT RESDUNG

PUNCA PENYAKIT SLE

MENU TERBAIK UNTUK PESAKIT ASTHMA