SET KECANTIKKAN SHAKLEE

Assallammualikum semua... Ada tak yang tertunggu2 kemunculan saya balik...jangan risau banyak lagi saya nak ajak anda bersama2 dengan saya untuk berkongsi kebaikan supplement dari shaklee ni....

Hari ni saya nak berkongsi serba sedikit tentang kebaikan set kecantikkan basic dari shaklee yang semestinya digemari oleh kaum hawa terutamnya set kulit cantik..



                                                                                                 SET KULIT CANTIK



 
          VITA - E COMPLEX
  1. Memudarkan paraut
  2. Meningkatkan keanjalan kulit
  3. Menyokong kesihatan jantung
  4. Mencegah kanser Payudara & prostat
  5. Mengekalkan kesihatan mata
  6. Vitamain CINTA suami isteri
  7. Tingkatkan kesuburan lelaki & wanita 
  8. Anti - oksidan dan Yang powerful
  9. Tingkatkan sistem imun
  10. Mengawal kesan penuaan
  11. Untuk kecantikan akan nampak awek muda , kulit nampak cantik berseri dan licin serta Menghilangkan kesan parut dan jerawat 


           VITA - C S.R
  1. Untuk kecantikkan kulit
  2. Merangsang pengeluaran Kolagen
  3. Mengurangkan garis-garis halus
  4. Memutihkan dan memulihkan Keadaan kulit yang kusam
  5. Melindungan badan daripada infeksi & Mempercepatkan Penyembuhan luka
  6. Imuniti
  7. Penting dalam pembinaan tisu
  8. Menyerikan semula kulit
  9. Memelihara dari kelenjar dari tekanan & Kecederaan Termasuk kelenjar susu.
  10. Menghilangkan jerawat dan jeragat

             B.COMPLEX 
  1. Membantu masalah stress
  2. Membantu tumbesaran
  3. Membantu Masalah rambut
  4. Baik untuk mata
  5. Mencegah anemia
  6. Masalah sengugut
  7. Konsisten makan b.complex kulit akan jadi cantik , tona kulit akan jadi sekata.
Jika anda rasa berminat dan yakin meh hubungi saya segera di no yang diberi dibawah ini...

Saya adalah pengedar shklee anda yang sah sid 1141290 untuk seluruh kawasan pasir gudang , masai , plentong , seri alam dan seluruh kawasan-kawasan johor.saya juga membuat pengeposan seluruh malaysia.

Nak oder online pun boleh atau wasapp saya pun boleh..tekan jer dekat gambar -gambar tersebut




FB : SITI FATIMAH ABD SAMAD
IG : Cantik _ Cantik _Sehat
SID : 1141290
WHATSAPP : 019 -7091176

selamat mencuba dan selamat maju jaya...

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

MAKANAN DAN LARANGAN UNTUK PESAKIT RESDUNG

PUNCA PENYAKIT SLE

MENU TERBAIK UNTUK PESAKIT ASTHMA