OMEGA GUARD SHAKLEE UNTUK KESIHATAN

Assallamulikum dan salam sejahtera untuk semua pembaca blogger..bersua kita sekali lagi untuk entry - entry seterusnya..hari ini berkesahkan tentang omega guard pula..



semua orang ambil minyak ikan untuk kesihatan diri..kalau dekat pasaran pelbagai minyak ikan yang berlambak-lmbak dijual..tapi adakah keaslian omega guard di pasaran sama dengan omega guard dari shaklee..saya akan terangkan beberapa kebaikan dan keistimewaan dari shaklee supaya anda tidak tersalah membuat pilihan..


KENALI OMEGA GUARD SHAKLEE

Kalau anda semua nak tahu omega guard diperbuat daripada minyak ikan yang paling tulin dan terbaik didunia.dia di ekstrak daripada ikan laut air sejuk diperairan negara jepun.

Omega guard ini 3 kali lebih tumpat daripada hati dan minyak ikan.mengandungi asid lemak omega 3 semulajadi termasuk EPA , DHA Dan ALA.daripada kajian , omega guard ini membekalkan 905mg asid lemak omega 3 EPA dan DHA.

Omega guard dihasilkan melalui proses penyulingan dan mempunyai 3 molikul untuk mengekstrak asid lemak omega 3 yang peling tulin dan semulajadi.perbezaan dengan omega guard dipasaran dalam shaklee omega guard di buat penyulingan mengikut 3 peringkat.

Beza dengan minyak ikan yang lain biasanya mereka akan membuat kaedah penyulingan tekanan tinggi untuk mengekstrak minyak ikan.tapi dengan cara itu semua nutrian - nutrian yang ada dalam itu akan musnah..

FUNGSI OMEGA GUARD

  • Omega guard membantu mengimbangi perubahan dan kepekatan hormon wanita.bagus untuk wanita , bagus untuk mereka yang menginginkan  kulit yang licin.
  • Mencegah daripada penyakit yang berkaitan dengan saluran darah dan stroke dimana DHA dan EPA Boleh menentang atau mengawal tekanan darah yang tinggi yang lebih rendah , Melicinkan saluran darah , melancarkan peredaran darah , mengekalkan tekanan darah yang normal , merendahkan kolestrol , menghindari pembekuan darah didalam badan  , membantu mengekalkan tahap kesihatan , megawal kolestrol LDL , Megawal masalah obesiti dan mengurangkan risiko penyakit jantung
  • Untuk ibu hamil pula omega guard sangat membantu untuk tumbesaran dan perkembangan otak janin.DHA Akan menguatkan memori.omega guard akan memberi nutrian utama kepada otak  sistem saraf dn mata dan paling penting sekali pada 3 bulan terakhir perkembangan otak janin semasa dalam kandungan. 
  • Bagi untuk mereka yang selalu lupa , warga emas yang mengalami ekzaime boleh makan omega guard sebab dia mengelak ekzaime.omega guard juga memelihara mata , telinga dan mencegah daripada migraine.
  • Omega guard juga dapat meningkatkan sistem imun , menyihatkan paru - paru.mereka yang ada anak selalu kena asthma , selalu selsema dan selalu tak sehat boleh bagi omega guard.omega guard membantu memperbaiki alahan , sakit kulit , demam , lelah , hypertatis , sle dan sakit buah pinggang.
  • Omega 3 dalam omega guard ini boleh membantu menentang kanser atau mencegah kanser , mencegah kanser paru - paru , kanser payudara dan  prostat.merangsang kesihatan hati selepas pembedahan dan membantu pesakit kanser untuk berfungsi dengan lebih Efektif.jadi kalau ada orang yang ada kanser ini memang elok ambil omega guard.
  • Bagi mereka yang selalu sakit sendi sakit sendi , sakit lutut , sengal - sengal boleh makan omega guard ini untuk memelihara fungsi sendi.asid lemak 3 larut dalam tisu rawan jadi dia mencegah kemusnahan yang membentuk tisu rawan.
  • Untuk orang orang yang selalu stress , baru lepas bersalin , emosi tak stabil sangatlah bagus makan omega guard sebab dia membantu mencegah imsomnia dan membantu mengurangkan tekanan.
  • Bagi anak - anak yang hyper aktif , Autisum boleh makan omega guard tapi hanya untuk kanak - kanak setahun ke atas.
              

                          Anda boleh rujuk testimoni-testimoni yang telah saya sediakan




Bulan ni ada promosi omega gaurd..kalau nak tahu selanjutnya boleh terus hubungi saya di no yang telah saya sediakan.

Produk shaklee mepunyai kandungan omega 3 yang sangat tinggi dan tak sama dengan jenama lain.jadi sangat - sangat saya nak sarankan pada korang semua pilihlah omega guarc dari shaklee untuk kesihatan yang berpanjangan..

Jika korang ingin dapatkan omega boleh hubungi saya yang telah saya sediakn dibawah.

SITI FATIMAH ABD SAMAD ( FB )
Cantik_cantik_sehat ( IG )
019 - 7091176 ( CALL / WASPP )

Atau pun korang boleh oder terus melalui online dibawah




Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

MAKANAN DAN LARANGAN UNTUK PESAKIT RESDUNG

PUNCA PENYAKIT SLE

MENU TERBAIK UNTUK PESAKIT ASTHMA