PENGEDAR SHAKLEE KAWASAN PASIR GUDANG





Asallamualikum dan salam sejahtera kepda anda semua.saya Nak declare saya SITI FATIMAH ABD SAMAD Shaklee independent Distributor ( SID ).pengedar shaklee dan boleh     C . O .D untuk kawasan pasir gudang , masai, johor jaya, seri alam dan plentong
Pengambilan untuk pengeposan seluruh kawasan-kawasan johor dan seluruh malaysia juga dibuat.


Jadi , jika anda berhampiran dengan saya ,jangan malu2 , jangan segan2 Untuk mendapatkan kesemua jenis produk Shaklee melalui saya Yang sudah tentu 'ready stock'jika anda berdekatan dengan saya seperti pasir gudang ,masai ,johor jaya ,seri alam, plentong insa allah akan diusahakan untuk hantar kedepan rumah anda (mengikut terma dan syarat).call/whatsapp 019 - 7091176


Kepada yang jauh dari saya , jangan khuatir Kerana kami menyediakan Penghantaran melalui poslaju ataupun Courier services yang Efisyen untuk menjamain produk yang anda oder Sampai kepangkuan anda.



Sekiranya anda Berminat untuk menjadi ahli shaklee sila hubungi saya di no yang tertera dibawah dan dapatkan maklumat kebaikan Sekiranya mendaftar sebagai ahli.Insaya allah di samping menjana pendapatan , banyak lagi keistimewaan yan anda perolehi.Kalau anda tak nak berniaga pun tak apa untuk dapatkan harga ahli dan mendapat kemudahan di website pun boleh tiada masalah.


Ok itu sahaja untuk kali ini dan saya adalh pengedar shaklee anda yang sah untuk kawasan pasir gudang ,masai ,seri alam,plentong,johor jaya serta seluruh kawasan2 johor.terima kasih.

FB: SITI FATIMAH ABD SAMAD

PAGE : SOFEA HARRAZ SHOP

SID 1141290

WHATSAPP : 019 - 7091176

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

MAKANAN DAN LARANGAN UNTUK PESAKIT RESDUNG

PUNCA PENYAKIT SLE

MENU TERBAIK UNTUK PESAKIT ASTHMA