KENAPA SAYA PILIH BISNES SHAKLEE


Assallamualaikum dan selamat petang untuk semua.dah petang dah yer..sambil2 tulis blok ni sambil2 menghirup udara petang yang damai ni..oklah kita teruskan dengan entray seterusnya mengenai KENAPA SAYA PILIH BISNES SHAKLEE.

Dekat pasaran sekarang ni melambak2 produk jualan langsung..macam2 pilihan boleh dibuat tapi macam mana saya boleh tergerak hati nak join bisnes shaklee.inilah jawapan dari saya..



Dulu masa mula -mula kenal produk shaklee saya beli dengan harga runcit..mahal betullah rasanya..yelah sebagai suri rumah sepenuh masa macam saya ni kalu tengok harga mahal2 ni memang tebeliak bijik mata..tapi saya pikir macam mana nak dapatkan harga murah sedangkan saya memang betul2 berminat dengan produk shaklee ni..dengan tanpa pikir panjang saya terus join ahli .dalam hati cakap lepas ni boleh beli dengan harga ahli lebih murah sikit berbanding dengan harga runcit..

Tapi lama kelamaan terpikir pulak nak berbisnes.niat di hati nak bantu suami.Alang2 dah jadi ahli ni bolehlah saya teruskan berbisnes pulak..saya memang minat sangat dengan berniaga ni..permulaan berbisnes dan dapat bonus walau pun tak banyak tapi hati ni memang berbunga2 riang sebab berjaya pecahkan telur.korang tahu tak lebih banyak korang jual lagi banyak korang dapat bonus dari shaklee.tiap2 bualn dapat duit masyuk..best tau.boleh beli barang apa yang kita suka dengan hasil titik peluh sendiri

Korang tahu tak tiap - tiap bulan ada promosi dari shaklee.yang bestnya beli 6 percuma 1.ada less 5% lagi.banyak lagi promosi yang shaklee buat.tiap-tiap bulan macam2 produk yang best2 shaklee bagi promosi.Saya memang tak pernah lepaskan peluang rebut promosi tiap - tiap bulan..untung tau dahlah dapat murah dengan harga ahli lepas tu tiap2 bulan ada promosi lagi..

Shaklee lagi nak mudahkan kita kalau malas sangat nak pegi branch boleh jer oder terus melalui online shaklee..nak beli melalui online kena berdaftar dengan shaklee dulu.semuanya dihujung jari sekarang ni..

Kalau nak berniaga perlulah ada bimbing selok belok tentang perniagaankn..dalam shaklee ni kami ada leader yang terlatih , berpengalaman dan berpengetahuan yang sangat luas tentang shaklee.melatih dan membimbing dalam satu pasukan dan kami semua bagaikan satu keluarga..
Tak ada istilah sid tapi macam adik beradik..pangilan leader kami pun dengan pangilan mami..bukan tu jer macam2 kelas korang boleh join untuk dekatkan diri korang untuk pergi jauh lagi dalam perniagaan shaklee

Dah penat2 bertungkus lumus shaklee tak pernah lupakan penat lelah sid tau..
Dengan usaha keras penat lelah selama ni korang akan diberi keistimewaan untuk pegi melancong ke luar negara , travel lagi you...tegoklah betapa shaklee jaga kepentingan SID shaklee ni.

Jom korang tak rugi join ahli ni..memang best sangat..kalau korang dah terbukak hati tu nak join ahli meh cari saya di no yang saya sediakan ni..jangan malu dan jangan segan tau..



FB : SITI FATIMAH ABD SAMAD
IG : cantik_cantik_sehat
SID 1141290
WHATSAPP : 019 - 7091176

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

MAKANAN DAN LARANGAN UNTUK PESAKIT RESDUNG

PUNCA PENYAKIT SLE

MENU TERBAIK UNTUK PESAKIT ASTHMA