TESTIMONI UNTUK PESAKIT ASTHMA


Assallamualikum selamat malam..entry seterusnya adalah berkaitan dengan testimoni pesakit asthma yang pernah dan berjaya dengan pengambilan produk-produk dari shaklee..jom baca testimoni ini

TESTIMONI 





[ SHARING ]

Saya nak share pengalaman saya dengan nutriferon.saya tak pernah beli nutriferon..bila promosi bulan ogos ni, saya tray beli 1 box tapi dengan tujuan untuk dihadiahkan pada mama saya.mama saya asma , pernah 2 kali operatiaon sinus.saya tak ada niat nak tray pun ( rasa macam dah sehat ).wiken baru ni saya ada balik kampung..saya berbuka dengan bandung + esp.bandung tu saya buat tapi terlebih pekat merahnya.selalu saya lightkan merah tu sebab saya alah dengan sirap.saya pun asma tapi tak teruk macam mama saya..lepas tu mula sakit2 tekak...rasa tak sedap..anak2 dah mengamuk nak tido..saya pun peramkan dia orang tido dan saya terlena sekali.pukul 3 pagi saya sedar sebab saya sesak nafas !! Saya bangun minum air , baring kat depan tv.tapi rasa sesak lagi dada..saya pun carilah inhaler mama sebab saya tak bawa balik inhaler saya.tak jumpa!!!macam mana ni ???.saya pun bukak nutriferon yang baru sampai , saya terus telan ..ALHAMDULILLAH tak sampai 5 minit ,rasa sesak , rasa ketat di dada tadi hilang serta merta!!!AMAZING dan MAGIC!!!

Sesiapa yang asma boleh tahu dan rasa macam mana keadaan bila rasa sesak di dada.macam tak boleh nak bernyawa dah..sebab tu saya kata amazing & magic dalam masa 5 minit saya rasa lega !.

ALHAMDULILLAH ...NUTRIFERON MEMANG MUJARAB.

Nutriferon sebenarnya amat penting 1st aid dirumah.setiap rumah wajib ada seperti mana adanya panadol..apa kata kita cuba ubah gaya hidup kita.lupakan panadolyang sangat bahaya itu ke nutriferon yang semulajadi dan semestinya selamat digunakan.

Ini adalah testimoni dari Pengguna nutriferon yang berjaya merawat asthma beliau...jika anda berminat bolehlah hubungi saya di no yang tertera dibawah..akan datang saya akan kongsikan lagi testimoni seterusnya yer..selamat mencuba..

FB : SITI FATIMAH ABD SAMAD
IG : cantik_cantik_sehat
WHATSAPP : 019 - 7091176

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

MAKANAN DAN LARANGAN UNTUK PESAKIT RESDUNG

PUNCA PENYAKIT SLE

MENU TERBAIK UNTUK PESAKIT ASTHMA