PILIH SAYA SID SHAKLEE ANDA

Assalamualaikum dan salam sejahtera untuk anda semua..
Ramai SID SHAKLEE dimalaysia ni..tapi dalam ramai2 saya adalah salah seorang SID shaklee yang perlu anda pilih dan percaya.ada beberapa perkongsian yang perlu anda ketahuai.





          Kenapa mesti pilih saya..
          =======================
•   Kalau anda perlukan produk dari shaklee dengan segera saya sentiasa akan
    membuat penghantaran dirumah anda dengan segera mungkin.Saya sentiasa
    Ada ketika anda memerlukan saya dengan segera..

•   Saya mempunyai group yang sangat terlatih dan kami semua bagaikan
     Satu keluarga , kami sentiasa berkerja sama seperti dalam satu pasukkan.

•   Sentiasa memberi tunjuk ajar dengan percuma jika ada masalah tentang
    Kesihatan atau produk yang dicari anda boleh terus rujuk dari saya.

•    Semua pelanggan memerlukan perkhidmatan yang terbaik dan jujur.
      In shaa allah itu adalah keutamaan dari saya.saya akan sentiasa
     membuatkan anda sentiasa percaya dengan saya.

•    pengeposan juga saya akan lakukan dengan kehendak pelangan Dengan
     segera dan sebaik mungkin.

Saya juga pengguna setia shaklee..yelah kalu tak cuba diri sendiri macam mana nak ajak orang untuk mencuba produk yang dijualkan..nanti orang tanya tak tahu nak jawab apa.tergaru2 pulak kepala nanti hihihi..in shaa allah segala pertanyaan saya sedia menjawab dengan sebaik mungkin..

Jangan risau saya sentiasa dilatih oleh leader yang sangat arif , berpengalaman dan berpengetahuan yang luas tentang shaklee.jadi jangan lupa pilihlah saya yer.saya sedia membantu anda sebaik mungkin dengan pengalaman yang saya ada.jom terus cari saya 👇👇👇👇

PENGEDAR SHAKLEE ANDA

PUAN CT
FB : SITI FATIMAH ABD SAMAD
IG : cantik _ cantik _ sehat
SID : 1141290
Whatsapp : 019 - 7091176


Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

MAKANAN DAN LARANGAN UNTUK PESAKIT RESDUNG

PUNCA PENYAKIT SLE

MENU TERBAIK UNTUK PESAKIT ASTHMA