PENGEDAR SHAKLEE UNTUK KAWASAN PASIR GUDANG , MASAI , KOTA MASAI , TAMAN CENDANA , SCIENTAX DAN SEKITAR2 KAWASAN.



PENGEDAR SHAKLEE UNTUK KAWASAN PASIR GUDANG , MASAI , KOTA MASAI , TAMAN CENDANA , SCIENTAX DAN SEKITAR2 KAWASAN.

Assallammualaikum...

PENGGUNA TEGAR 2014

Saya Siti Fatimah Abd Samad Asal Dari segamat johor tapi sekarang saya menetap di pasir gudang johor dan saya surirumah sepenuh masa...

Bermula saya bersama dengan shaklee ni pada tahun 2014.masa tu saya baru melahirkan anak no 2..masalah saya ketika tu kekurangan breastmilk..alhamdulillah selepas mengambilnya ESP dan ALFALFA saya rasa badan saya cergas , bertenaga dan yang paling penting susu ibu pekat dan meriah.alhamdulillah anak saya dapat menyusus dengan saya sehingga berumur 2 tahun setengah.alhamdulillah kerja harian saya juga semakin teratur.Terima kasih shaklee...





Jika anda mencari vitamin untuk

📌 Kulit cantik
📌 Kurus
📌 Ibu hamil / menyusu / berpantang
📌 Sendi/saraf
📌 Set warga emas
📌 Anak cergas bijak
📌 Set kesuburan
📌 Gastrik
📌 PMS
📌 Puasa
📌 Naik berat badan
📌 Rambut gugur
📌 Resdong
📌 Perokok
📌 Set kulit / jerawat
📌 gout
📌 Buasir
📌 Darah tinggi
📌 Migraine
📌 Jantung
📌 Keputihan
📌 Diabetes

Untuk maklumat lanjut jika anda tercari2 produk yang bersesuian dengan masalah anda , anda boleh hubungi saya di no yang telah disediakan..

Hubungi saya
Siti : 019 - 7091176

Saya juga menyediakan perkhidmatan pos dan cod di kawasan2 tersebut..

Cod : Pasir gudang , Masai , seri alam dan plentong..
Saya juga mengunakan pengeposan untuk seluruh malaysia.

Cari saya di FB
SITI FATIMAH ABD SAMAD

Pengguna shaklee tegar 2014

#tsunamishakle
#SGV
#GMFtsunami

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

MAKANAN DAN LARANGAN UNTUK PESAKIT RESDUNG

PUNCA PENYAKIT SLE

MENU TERBAIK UNTUK PESAKIT ASTHMA