SUPPLEMENT PESAKIT ASTHMA



Assallamualaikum dan selamat malam untuk semua..entry kali ni saya beri cadagan supplement yang terbaik untuk pesakit asthma.di sini saya senaraikan beberapa supplement yang patut anda ketahui.



OMEGA GUARD

Antara ubatan yang biasa yang dicadangkan oleh dokter untuk merawat asthma adalah steroid.tapi kita tahu steroid memberi kesan sampingan dalam jangka masa panjang.kandungan omega 3 bertindak seperti steroid tapi ia tidak akan memberikan kesan sampingan seperti steroid.bagus sangat2 untuk ibu menyusu sebab OMEGA GUARD mempunyai kandungan DHA dalam OMEGA GUARD akan disalurkan kepada anak.

Kajian juga menunjukkan mereka yang menghidap penyakit berkaitan seperti asthma mempunyai kandungan omega -3 yang rendah.

OMEGA GUARD adalah minyak ikan terbaik didunia .omega guard terdiri daripada 7 asid lemak omega -3 semulajadi iaitu EPA , DHA dan ALA dan lain -lain lagi.satu hidangan omega guard ( 3 biji ) menyediakan 990MG Asid lemak OMEGA - 3.



VIVIX SHAKLEE

Salah satu vitamin shaklee yang boleh merawat asthma ialah VIVIX SHAKLEE.
Vivix mempunyai kandungan resveratoral yang tinggi adalah salah satu agen anti anti keradangan yang hebat dan berkesan.ia dapat membantu mengurangkan kerandangan yang berlaku disaluran pernafasan dan membantu dan membantu melancarkan peredaran udara didlam salur pernafasan pesakit asthma.jika salur pernafasan bebas dari sebarang keradangan maka serangan asthma akan dapat dielakkan.



SUSTAINED RELEASE VITAMIN C PLUS

Vitamin c shaklee membantu dalam meningkatkan dan memperbaiki sistem imunisasi badan pesakit asthma.pesakit asthma mempunyai antibodi yang lemah dan mudah di serang oleh allergen yang tidak berbahaya kepada orang yang normal.jadi kita kena bantu mereka untuk tingkatkan imun dalam badan mereka.






NUTRIFERON

Nutriferon bertindak sebagai perisai badan pesakit asthma.dengan mengamalkan nutriferon setiap hari dapat membantu badan pesakit asthma menghasilkan interferon secara semulajadi untuk bertindak melawan serangan asma yang datang.selain itu juga, nutriferon bertindak sebagai agen pencegah serangan asthma..

Ini adalah supplement untuk pesakit asthma..anda boleh mendapatkannya dari saya..jangan biarkan asthma anda sehingga teruk dan membahayakan anda.seeloknya anda rawati asthma anda dengan sebaik mungkin..akan datang saya akan berkongsi dengan anda testimoni2 pesakit asthma..sekian selamat membaca semua..

FB : SITI FATIMAH ABD SAMAD
IG : cantik_ cantik_sehat
SID 1141290
WHATSAPP : 019 - 7091176

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

MAKANAN DAN LARANGAN UNTUK PESAKIT RESDUNG

PUNCA PENYAKIT SLE

MENU TERBAIK UNTUK PESAKIT ASTHMA