VITAMIN YANG WAJIB BAWAK BALIK KAMPUNG


ASSALLAMUALIKUM Semua...selamat menyambut hari raya yang bakal tiba nanti..

Mood raya nak balik kg dah berkobar2 dah ni.barang dah siap sedia packing masuk dalam bag sebab nak balik kg sabtu ni.

Selain barang2 peribadi saya yang wajib tak tingal ikut saya balik kg tu dia vitamin2 saya..mesti bawak..kalau tak bawak rasa macam tak lengkap.tak kira kemana pun saya tetap akan bawak.





Nilah antara2 vitamin shaklee yang saya akan bawa.

👉  Vitamin e kena bawak sebb tak nak putus makan.yelah nak Lah nampak
       gak kulit cantik masa raya nanti.tak adalah nampak kusam jer kulit tukan.

👉  Vitamin c tu kena wajib ada sebb kadang2 lupa nak makan jadi dalam bag
       mesti ada vitamin c..Kata nak cantik kulit tu..kenalah jangan ditingal
       makannya.lagi pun saya ada redong jadi tak boleh Tingal.

👉 Nutriferon pun wajib ada sebab manalah tahu kena berjaga2 dari
      sekarang...manalah tahu tengah syok jalan2 ada pulaklah yang tertiba badan
      panaslah , nak demamlah..demam ni bukannya kira..lagi2 bulan puasa ni
      cuaca tak menentu jadi saya kena sediakan nutriferon untuk kami
      Sekeluarga.

👉  omega guard ni pun sama saya pegi mana2 sentiasa ada bekal.makan dok
      macam2 tak beringat sekurang2nya omega guard ni membantu mengigatkan
       saya.kata nak kurus.hihihi

👉 vita lea for children untuk anak2.sebb ni mesti kena bawak nti dak 2 ni dok
      bising mana dia punya ubat gula2..

Siap sedia awal2 supaya tak ada yang tertingal lepas ni.pada yang nk balik kg tu berhati2 yer dan semoga selamat sampai kedestinasi yang dituju..ingatlah orang yang tersayang...SELAMAT HARI RAYA..

Saya adalah pengedar shaklee anda..untuk sebarang pertanyaan boleh hubungi di no yang tertera di bawah..

📱 whatsapp : 019 - 7091176
FB : SITI FATIMAH ABD SAMAD
IG : Cantik _ cantik _ sehat
SID : 1141290

Ulasan

cikmudahimawary berkata…
kalau raya ni lagi laaaa kena kawan nafsu..

Apa pun terjah Nil ye ada something Join la jommmmm

SEGMEN BLOGWALKING EXCHANGE LINK NH

JOM JOINNNNN.... ada hadiah ada followers.. ada komen.



http://nilamhimawari.blogspot.my/2016/09/segmen-blogwalking-blog-exchange-link-nh.html

Catatan popular daripada blog ini

MAKANAN DAN LARANGAN UNTUK PESAKIT RESDUNG

PUNCA PENYAKIT SLE

MENU TERBAIK UNTUK PESAKIT ASTHMA